KONCERTY 2010

VSTUPENKY je možné zakoupit zde:

www.mastersofrock.cz, www.ticketpro.cz, www.ticketportal.cz, www.ticketstream.cz, sazkaticket.cz, vybrané akce na www.shindy.cz, či v kamenných obchodech jako Rock Paradise či Nosferatu Shop.
FAST & FURIOUS NEWS:

- Norští extrémisté KEEP OF KALESSIN byli vybráni jako doprovod na koncertní turné satanášů GORGOROTH, jenž začíná na 1. dubna 2010. Termín pro ČR zatím nepotvrzen.

Stargate SG-1 Bitva o vnitřní Vesmír-Šestá část 1/2

18. září 2007 v 18:31 | Tobi
O pár minut později Insektus a Malvinus probírají za zavřenými dveřmi nečekaně nastalé problémy...

Insektus: "Bratře, naši zvědové objevily planetu, skládající se z jednoho velkého energonového ložiska.."
Malvinus: "Chceš tím říci, že můžeme..."
Insektus: "Ano, bratře, přesně tak, můžeme vylepšit své technologie, zabezpečit více naše město, zvýšit výkon štítů a hlavně, dodat našim bratrům potřebnou energii k nápaditějším transformacím a s pomocí našich skvělých vědeckých poznatků z posledních let sestavit supervojáky nevídané síly, jaké jsme si vždy přáli..."
Malvinus: "Ano a já rozšířím databázi historie našeho rodu o další zdroje a urychlým své výzkumy a rozjedu naplno projekt Matrix čtyři..."
Insekton: "Ano, čas odplaty se blíží, cítím to ve svých prorezlých šroubech, bratře!! Megatron padne a bude se mi klanět!! Konečně!!"
Malvinus: "Jen doufejme, že tu planetu neobjeví i Megatron!! S jejími zásobami v jeho moci by pak byl vesmír jeden velký chaos!!"
Insekton: "Ano, musíme jí zabezpečit!! Přikážu našim jednotkám, ať posílí orbitální hlídky a zabezpečí planetu!! A Malvinusi, SG-1 ani slovo, je to náš projekt, nemusí o tom vědět!!"
Malvinus: "Ano, můj pane!!"
Na základně za městem se shromáždilo několik lodí, které se vydaly směrem k objevené planetě, která dostala název E3X00 aby jí střežily před případnými útoky chtivých ras, organizací a vůbec celým vesmírem a hlavně, před samotným Megatronem a jeho služebníky. Ale jen co hlídka dorazila na orbitu, spatřila v dálce blížící se loď, prozatím neznámého původu.
Velitel lodi: "Proveďte hloubkový sken!!"
1: "Negativní pane!"
Velitel lodi: "Znovu!!! Chci mít údaje o nich na hlavní obrazovce!!"
2: "Pane, naše energie rapidně klesá!!! Výpadek proudu za 5.,4.,3.,2.,1.,teď.."
Velitel lodi: "Jak je toto možné?? Co to způsobilo?? Pokuste se to opravit!!!"
3: "Pane, nízkofrekvenční skenery ukazují, že ta loď nás prostě jednoduše..."vypla"!!"
Velitel lodi: "Ne, teď ne, tahle planeta zůstane naše, nepustíme ji bez boje!!!"
1: "Pane, nemůžeme vůbec nic dělat, jen sedět, dívat se a dohadovat se o tom, co tu ta loď pohledává!!"
Velitel lodi: "Primární ani sekundární obvody nefugují???"
2: "Ne pane, ani záložní zdroje pro takovéto případy plně selhaly!! Jsme odříznuti!! Jsme mrtvým plavidlem!!"
Kapitán zatnul pěst, oči mu zazářily, když v tom se u nich na můstku objevil hologram kapitána oné tajemné lodi. Všichni při pohledu na onu postavu zůstali stát jako energie zbavení a nechápaly přítomnost dané postavy.
Velitel lodi: "Neee, to neni možné??!!...ty...ty...vždyť si zahynul??!!"
Postava: "Také tě rád vidím starý příteli..." Pousmál se.. "Vážně jsi si myslel, že sem tam zahynul??!! Elektromagnetická bouře sice vyřadila z provozu 95% mé flotily, ale já tak trochu počítal se zadními vrátky!! Ano, roztříleli jste po té mou flotilu bezmocně na milion kousků po celém vesmíru (jak zbabělý čin, že??), ale v tom všem chaosu jsem nepozorovaně unikl do zákrytu oné planety a počkal si až odletíte."
Velitel lodi: "Neee, to neni možné, naše skenery by tvou loď i s posádkou objevily!!"
Postava: "Ale no tak, Slade, přeci sis nemyslel, že bych nechal v zákrytu loď -při životě- nebo snad ano??? Znám vaší technologii, nezapomeň, není pro mě problém vás odhadnout." Hluboce se zasmál...
2: "Pane, opravil jsem..."Jako jediný se technik vylekal a pronesl: "Pane, kdo je to??"
Postava: "Vidím, že jsi přibral na palubu nové členy, kteří mě ještě neznají, faaaajn, představím se jim. Mé jméno je Wolfbiker, jsem největším pašerákem v celém širém vesmíru. Zachránil jsem před 5 lety ve velké bitvě s Elektrikony vašemu veliteli zadek!!" Vychloubal se...
Velitel lodi: "Zachránil??? Tím, že si mě jim vydal, tebe na oplátku pustily, mě mučily strašlivými elektrošoky, mrazily a já nevím co ještě a ty mluvíš o záchraně????!"
Wolfbiker: "Kdybych tenkrát nezasáhl a nevydal tě jim, dnes by jsi tu ty ani tvý přátelé i tvá planeta vůbec nebyl. Díky tvému zatčení se při pozdějším vyjednávání o tvém propuštění zlepšily obchodní vztahy mezi Insektony-Elektrikony a námi Atomikony."
4: "Dost!! Pojďte..dělat..něco..užitečnějšího" s respektem jeden z důstojníků ukončil začínající hádku.
Slade: "Dobře. Proč jsi tady??!!"
Wolfbiker: "Kvůli obchodu, nic víc, nic míň."
Slade: "Ale no tak, přeci by ses netáhl přes celou galaxii, jen kvůli obchodu!!"
Wolfbiker: "Pravda, ale neřekl jsem jakému!! Výměnou za zřízení těžební základby na té planetě vám poskytnu informace o tom, co chystá váš "přítel" Megatron!! Ani nemusím zdůrazňovat, jak je toto pro vás jistě velmi důležitá informace!!"
Slade: "Kontaktuji vůdce!"
Mezitím Slade sděloval Insektusovi podmínky, které stanovil Wolfbiker a Insektus rozhodl o svolání rady kvůli rozdělení těžeben a hlídek a také kvůli případné obchodní nabídce.
Malvinus se mezitím vrátil na místo, kde vysedávala vedrem zmožená SG-1...
Jack: "A, že by už tu byly s pizzou?? Aaach, to si zase tyyy?? otráveně se zašklebil...Tak povídejte co bylo v ranních zprávách!!??"
Malvinus: "Omlouvám se, ale nemohu vám nic říci, toto je přísně tajná informace!!"
Jack: "No, tak hlavně, že máme přehled o tom co se kde myhne!!" ironicky pronesl...
V momentě kdy Jack pronesl poslední větu, písek před nimi se začal hrnout směrem k nim, s pisklavým zvukem se něco velikého a zjevně "přátelského" rozeběhlo k nim!!! Všichni členové začali utíkat, jen Malvinus užasle stál a zíral na probuzení Strážce písku.
Malvinus: "Kletba Scor´p´ieny je prolomena a nyní se naplní!!"
Jack a Sam: "Malvinusi!!! Pojďte, nebo vás ta věc zabije!!"
Malvinus uposlechl, ale místo útěku zvolil teleport do města. Písečný Škorpion nevídaných rozměrů se pustil za SG-1 s jasným cílem-zničit. Členové elitní pozemské jednotky na střídačku po tvorovi pálily ze všeho co měli po ruce, ale střely byly pro netvora pouze hejnem much narážejících za letu do jeho kovového těla. Tým uběhl necelé 3 km, když se náhle všichni čtyři propadly na neznámé místo pod nánosy písku. Škorpion se ještě snažil malou škvírou ke svým obětem dostat, ale několik výstřelů z Tielcovi tyčové zbraně stačilo minimálně na to, aby tu bestii dočasně zdržely.
Jack: "Uf, to bylo o fous!! Nenávidím tuhle havěť a o to víc když je to větší jak já, odolnější než cokoli jiného a pěkně mazané a ještě to smrdí!!"
Tielc: "Mám pocit, že se vrátí, jen promýšlí jak jinak se k nám dostat!!
Jack: "Uklidňuješ mne Tielcu, vážně se ti to vede, jak jen ty to děláš, hmm??
Tielc: "Vskutku?!?"
Jack: "NE!!"
Carterová: "Pane, jste v pořádku?? Tielcu?? Danieli??"
Jack: "Joooo, myslimže jsme všichni v pořádku, jen to vidím na pořádnou masáž jen co se vrátíme domů.
Daniel udělal pár kroků vpřed, když se začal prostor kolem nich mohutně třást a vydávat skřípající zvuky...
Carterová: "Musíme se skrýt, zřejmě se to tu všechno sesype!! Támhle, do toho výklenku!!" sebrali vše co měli a utíkali co nejrychleji mohli do neznámé tmavé díry ve zdi, která jim měla poskytnout dočasné ochranné útočiště...
Insektus: "Malvinusi, neměl bys být..."
Malvinus: "Ano můj pane, ale napadl nás Strážce písku!!"
Insektus: "Nemožné, neútočí přeci na lidi a na nás už vůbec neee!"
Malvinus: "Bratře, mám takový pocit, že v tom má prsty Megatron!!"
Insektus: "Megatron?? Proč by to dělal?? Proč by budil Strážce písku?? A jestli ho probudil právě on, musí se nacházet někde poblíž!!"
Malvinus: "Nemusí!! Je možné, že tu zanechal špeha a my o něm nevíme!! Pamatuješ na válku u Modré hvězdy?? Tehdy Dinoboti přišli o zařízení ovládající mysl Strážce písku. Bylo sice celé poničené, šance na jeho opravu byly nulové, ale kdo ví, zda se mu jej nepodařilo spravit. Proč by ho budil?? Bylo by pro něj výhodné zničit jednotku, která porazila ty nejsilnější nepřátele ve vesmíru. Představují pro něj určitou hrozbu, myslí si, že bychom se pak cítily značně ohroženi, kdybychom přišli o jejich podporu. A škorpion napadl právě onu jednotku, o mě se nestaral, musí tu mít špeha."
Insektus: "Dobře, postarám se o to. A kde je SG-1 ted??"
Malvinus: "Nevím. Utíkali k síni předků, ale momentálně nevím kde se nacházejí, já se teleportoval přímo sem."
Insektus: "Vezmi si jednotku a běžte je najít!! Signale, spoj mě s Larusem!"
Larus: "Pane, jsem jako vždy připraven pane!!"
Insektus: "To rád slyším!! Vezmi své nejlepší vojáky a vyrazíte na záchranou misi SG-1!! Malvinus vás bude navigovat k místu, kam se údajně naposledy vydali, aby unikli před spáry mocného Strážce písku."
Larus: "Oooh, čest pro mě pane, hned se do toho pustíme!!"
Insektus: "Signale, spoj mě s Devinem!"
Devine: "Zdravím tě bratře, čím ti mohu posloužit??"
Insektus: "Ve městě máme špeha a chci po tobě, aby jsi sebral své nejlepší jednotky a za každou cenu ho našli!! A nezabíjet!! Pouze omráčit!!"
Devine: "Ano bratře!!"
POZNÁMKA: Název "Matrix" není převzat ze stejnojmeného filmu. Jde o pojmenování takzvané jiskry života, která se objevila nyní v novodobém zpracování Transformers a první zmínka o "matrixu" padla z úst Optimuse Primea v celovečerním kresleném filmu Transformers z roku 1985.
Pokračování na straně 2!!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Chcete další díl SG???

ANO a to HNED!!! 66.7% (6)
NE!! 33.3% (3)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Prosím všechny čtenáře aby propagovali dál můj blog, díky moc!! METAL FOREVER!